Inte mycket kvar..

Jahopp då har jag knappt en vecka kvar. Sjukt konstigt. Det har i alla fall hunnit hända massor sen sist. Jag tänker att jag bara lägger upp massa bilder med lite beskrivningar!
(null) (null)

(null)

Dom tre bilderna är från onsdagen 24/7, jag och Åsa blev tillfrågade om vi ville vara med några tjejer i ett lag på en liten lerduvetävling. Vi tackade ja och gjorde vårt bästa! Får skryta och säga att jag faktiskt var bäst i laget haha. Bilden på mig är när vi kom tillbaka dyngsura men (iaf jag) sugna på öl med Allan och Hanna (som precis på kvällen kom till Kanada). Fick en filt om mig så var allt bra hehe. 

(null)

(null)

(null)

(null)
Från vänster: Hanna, jag, Åsa och Nicole

Här var vi på bröllop! Det var Allans sons flickväns syster som gifte sig! Haha långt bort men kul ändå! Hanna och jag åkte dit bara för dansen och det var väldigt kul! Väldigt amerikanskt. 

(null)

(null)
Här var jag och hälsade på Cheyenne som bor med sin kille i en "stuga" vid vattnet. Först var vi på en resturang och åt väldigt gott sen åkte vi hem till henne och tog en drink. Myckey mysigt! 
(null)
(null)

(null)
Här var jag med Hanna och medicinerade djur! Dom använder ett typ av gevär som man kan ladda med sprutor. När dom träffar i djuret så är det en fjäder i dom som trycker in medicinen i dom. Ett litet stopp som sitter runt "sprutans nål" löses upp på några minuter och de tappar den. Ganska smidigt va? 

(null)
(null)

(null)

(null)
Okej dessa bilder är från helgen när vi var på en släktträff för Allans släkt. Vi spelade kubb och vi svenska laget vann 2/3 matcher. Kändes bra men borde ha varit 3/3! 

(null)
Här är lite sockar haha som Åsa tvättade inför hösten/vintern. Mormor kanske känner igen några. Lite kul tycker jag att de använder sockarna jag lämnade åt dom. 
(null)

(null)
Lite korv och öl vid elden!
(null)
(null)
Oooooch idag! Rio, hästen jag motionerade idag och min lilla kissemiss Lizzie. Så mysiga!
Allmänt | |
Upp